maandag 28 november 2011

Wat doen wij op een vrije zonnige dag....?

Wel, omdat wij een super druk weekend achter de rug hebben, had ik besloten vandaag maar eens een snipperdagje te nemen. Vanmorgen ben ik met zoonlief een aantal kilometer gaan joggen in het park, om vanmiddag weer terug te keren naar het park met het volgende in de buggymand: een broodje van de broodjeszaak (had op zo'n "verwendagje" geen zin in zelfgemaakte boterhammen), een flesje cola en een "boekske".
Omdat ik tijdens het joggen al heel wat beweging had gehad, besloot ik mij vanmiddag gewoon op een bank te zetten en te lezen. Normaal slaag ik er er echt nooit in meer dan 3 bladzijden na elkaar te lezen en vandaag was mijn ganse tijdschrift uit... niet te geloven. En zoonlief, die genoot op zijn manier....

4 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

Een zalige dag dus... Heerlijk!

Pluisje zei

Dat kan eens goed doen,gewoon genieten!!

Mira zei

Zo zalig genieten met z'n tweetjes!!

IeneMiene zei

Klinkt als een zalig ontspannend dagje!