zondag 22 januari 2012

Gebakjes..... maar van stof

Elise wilde super graag leren naaien. We maakten de overeenkomst dat ze eerst "met de hand" moest leren naaien en ze dan eventueel een naaimachine kreeg. Gezien de kostprijs van naaimachines, zie ik die van mij precies niet meteen zitten. Hoe pakken jullie dit aan? Wij dachten aan de "Janome Sew Mini".

Bij Veritas vond ik een koffertje met voorgeknipte stof (vilt), bijpassend garen en een superduidelijke, (weliswaar Engelse) werkbeschrijving voor het naaien van gebakjes.

We hebben ons super geamuseerd en bovendien zorgen de gebakjes nog eens voor veel speelplezier in het speelkeukentje.

Ziehier het resultaat:


10 opmerkingen:

Pluisje zei

Hey, dochterlief heeft talent,ze zijn super mooi geworden!!

Zaanse Zolder zei

oh wat een leuke gebakjes !

Piepow zei

Super! Echt leuk.

Marijke zei

Hele leuke gebakjes! Toch leuk lijkt me als je dochtertje ook zo graag met stofjes aan de gang wil.

No-Re-Mi zei

Leuk!! Ik maakte ooit eens groenten en en zo. Maar dit is een superidee!

Katja (@Yane) zei

Oh, hoe leuk! Echt tof gemaakt!

plagneetje zei

Die zijn echt wel leuk.
Ze heeft dat schitterend gedaan.

Nienke zei

Gewoonweg PRACHTIG !

Echt fantastisch!
x Nienke
http://nienkemaakt.blogspot.com/

mama saartje zei

Hier staat de janome sew mini deluxe ook op het programma. Heb wel al gelezen dat eens 12 jaar de meeste kindjes liever op een grote machine naaien. Maar dan wordt de janome toch gewoon de caravanmachine ;-)
Maar goed, mijn dochter moet nog 4jaar worden, en krijgt dan een oude kindernaaimachine van singer, met voetpedaal. Wel al super mooi van haar gedaan hoor!

huisje creatief zei

mmmmm, dat ziet er heerlijk 'echt' uit :-)