woensdag 1 februari 2012

De namen van mijn nieuwe webwinkel en van de winnaar van de daaraan gekoppelde give-away zijn bekend

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de fijne en creatieve reacties. De goede voorstellen, felicitaties en aanmoedigingen waren een plezier om te lezen.

Het kiezen van de naam bezorgde mij heel wat denkwerk. Hij moest immers speels, jong en kleurrijk zijn.
Welnu ik denk dit gevonden te hebben in:

Voortaan zullen jullie mij in blogland dan ook niet meer terugvinden als mini-@-tuur maar als Juffertje Uil, met volgende profielafbeelding:
Mijn nieuwe blog is terug te vinden op: http://juffertjeuil.blogspot.com. Allen daarheen voor het laatste nieuws.
Uiteraard zou ik het fijn vinden als jullie volger werden.

En dan nu de uitslag van de give-away.

Omdat ik koos voor een eigen naam, heb ik de namen van alle deelnemers in onderstaande pot verzameld:


Een onschuldige kinderhand koos voor volgende winnaar:




Proficiat aan Pluisje. Als je mij even een mailtje stuurt dan komt de stof jouw richting uit.




1 opmerking:

Mira zei

Héél erg leuk 'Juffertje Uil' en proficiat aan Pluisje!